Sommarjobb imorgon

Jobbig dag det här har varit.. typ. Jag börjar ju jobba imorgon och därför har jag varit lite nervös, eller jag är. Jag ska få vara i kyrkbyn och snacka med turister om kyrkbyns världsarv. Jag som hatar att redovisa inför klassen och det här är typ samma sak. Men jag försöker se det positivt och tänka att detta är bra för mig och att jag kan utvecklas lite i det här. Och sen brukar man ofta tro att det är hemskare än det är.

Annars idag så har jag fyllt i lite papper inför intervjun för ett utbytesår. Dom har dock inte ringt mig än men dom gör det nog snart. Asså fatta, jag kanske åker till USA om 1 år och 2 månader. GALET! Men jag är otroligt excited och jag ska satsa som satan på engelskan när skolan börjar om. Jag ska ha minst ett B helst ett A.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR