Happy Face..

Har varit hos tandläkaren idag. Vi snackade bara om vad jag ska få för tandställning och hur det kommer bli. Sen ska jag till tandläkaren igen på onsdag. Jag hoppas dom drar en tand då men jag tror nog inte dom gör det. Det är så jävla segt, man måste gå 100 ggr och egentligen skulle man kunna halvera det. Men nu väntar jag bara på att någon ska komma hem och göra käk.

Juste, jag lyssnade färdigt en ljubok igår, 14 år till salu. Den var helt okej, inte riktigt som jag hade förväntat mig. Men nu har jag börjat lyssna på Genom dina ögon ( The Host) av Stephenie Meyer. Lite weird är den än så länge men den är bra.

Jag såg så glad ut på alla bilder för 3-4 år sen, eller hur?
SannaÅ

jag har också läst "14 år till salu", inte alls lika bra som jag trodde :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR