1 vecka kvar då, TAGGA!

Det blev ingen bloggning igår för att jag hann aldrig sitta vid datorn. Jag var först med pappa och kollade på springskor till mig och vi köpte ett par också, så det är nice! Sen så lagade jag lasagne. Hur gott som helst! Det är nog en av mina favoriträtter. Och sen hann jag bara packa och fara till mamma med alla grejer och sen hem till pappa igen. Och då hade jag ingen dator.

Idag har jag bara haft teater för att jag är klar med nk kursen och matte kursen, SKÖNT! Och sen har jag väl inte gjort så jätte mycket, har fixat lite av mammas naglar. Men jag gör klart dom imorgon och då får nu ju se såklart.

Tack för att du röstade på mig i Erikas tävling, som tack får du en länk :D http://lindassphoto.blogg.se/2012/june/tack-for-att-ni-rostade.html#comment

Kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR