ELF recension

Här kommer recensionen jag lovade er för ca en månad sedan.

Jag tycker om den här väldigt mycket. Den täcker inte så jätte bra men den jämnar ut. Sedan så ger den inga finnar eller något. Ärligt talat så har jag nog fått lite bättre hy när jag började använda den här. Så det är positivt!

Denna använder man för att ta bort enstaka finnar. Man rullar bara på finnen. Den funkar bra till och från. Jag vet inte varför men på vissa finnar så funkar den jätte bra, finnen försvinner efter bara någon timma men på andra lite större så funkar den inte så bra. Men jag tror det beror på vem som använder den för att vissa har sagt att den är jätte bra.

Jag älskar den här! Den ger en perfekt matt nagellacksfinish. Så den är att rekomendera om ni tycker om matta nagellack. Och den kostar bara 15kr.

Denna ska då göra så att makeupen håller sig på plats bättre hela dagen. För mig så tycker jag inte att den har hjälpt särskilt mycket men jag har dock inte använt den varje dag så det är svårt att säga. Men andra som använt den tycker att den har funkat bra.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR