Då kör vi

Jaha, då har skolan börjat igen då. Men det är bra för det betyder att det är mindre dagar kvar till jullovet och julafton. 
 
Första dagen började inte så bra. Jag hade glömt min ena kjol hemma så jag kunde inte riktigt göra det jag egentligen skulle sy men det gick ändå ganska bra. Men imorgon får jag verkligen inte glömma den för då blir det kaos. Efter skolan så gick jag till Ninas och fixade lite körlektioner och teorilektioner. Så imorgon ska jag på en informationsträff och sedan på onsdag har jag teori. Spännande! Nej men shit vad jag kommer vara nervös när jag ska övningsköra med dom för första gången. 
 
På tal om något helt annat, igår kväll började jag ladda ner 6 säsonger av Lost, är det alla eller? Hur som helst så håller jag fortfarande på att ladda ner dom. Än så länge har det tagit över 22 timmar men den är på nästan 85% nu så den borde vara färdig om några timmar förhoppningsvis.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR