Dag 1 - En bild på dig och 10 faktapunkter

  • Jag tycker att det är skönt att vara ensam ofta.
  • När jag börjar se en serie jag totalt älskar så är det helt omöjligt att inte se ca 10 avsnitt per dag.
  • Jag dricker inte.
  • Jag har aldrig rökt, inte ens provat.
  • Jag har inte provat snusa heller.
  • Jag skulle vilja gå i någon sport, men inte i ett lag. 
  • Jag längtar sååå mycket till julafton att jag nästan exploderar. Vet inte ens varför, men det är väl mysigt.
  • Jag ska plugga på college i USA om ca 4 år.
  • Jag älskar att resa och uppleva nya saker.
  • Jag är livrädd för spindlar. Men jag var inte det förut utan det har kommit på senare tid. Förut kunde jag nästan hålla en spindel utan att jag brydde mig men nu klarar jag knappt av att se en tecknad spindel.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR