Dag 4 - Dina syskon

Jag har en "riktig" bror och 5 "låssas" syskon. Dom 5 har jag inga blodsband till utan det är bara min mamma som gift sig med en man som har 4 barn och så tvärtom hos pappa, fast hans fru har bara 1 barn som ni då kanske förstår.
 
Min "riktiga" bror heter Alexander och är 20 år. Sedan har jag 4 "låssas" bröder som heter Robin 27 år, Christopher, Mattias och Alexander 18 år. Christpher och Mattias vet jag inte hur gamla dom är. Sedan har jag en låssas syster som heter Johanna och är 20 år. Hon har jag bäst relation till. Dock så bor hon i östhammar så vi träffas inte ofta. Så det suger ju.
 
Kan även berätta att Chrisopher, Mattias och Alexander bor söder ut. Robin och min riktiga bror som också heter Alexander bor i Luleå, Alex bor hemma och Robin har flyttat ut för ganska länge sen.
Johanna♥
johanna

Men när vi träffas så är vi ju längre å typ dygnet runt å de äger ju lite! Längtar tills vår Stockholms vecka, kommer blir grymt!
Å satt å tänkte på nyår, hur najs va de inte förra året? Skulle ju va gött å upprepa meeen vi har noll planer här hemma än! Om du ska svara gört på fb :))




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR