Glitter

Det började med att jag vaknade redan vid 9 fast jag egentligen skulle kunnat sova till 10.30 om jag velat. Har blivit så morgonpigg! Sen hade jag en lektion till halv två och då tog jag mig väl hem så snabbt som möjligt. Sen körde jag en snabb träning och sedan in i duschen och sen käka så snabbt som möjligt för att sedan ta bussen in till stan för att gå på teorilektion halv fem. Den varade i 2 timmar och jag lärde mig en del nya saker.
 
Sen hem och käka middag kl sju och efter det for jag och pappa ut och övninskörde. Jag ville köra med hel och halvljus så då blev det den stora vägen. Men det gick bra och när jag skulle svänga en gång så fick blien sladd men jag fixade tillbaka den så det gick bra. Men det var på en mindre väg där det inte går så fort.
Jag älska mina nya naglar! As coolt ju.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR