I'm back

Ursäkta mig för den ortoligt dåliga uppdateringen men jag har bara inte idas blogga. Men nu kör jag igång igen. Jag har inte direkt gjort något speciellt undertiden jag inte bloggat, jag har bakat beskvier, varit hemma från jobbet en dag, farit till pappa, pluggat, övningskört, haft teori och inte så mycket annat än så. Jo juste, jag glömde ju det viktigaste, i måndags var jag med Moa S och Sanna på bio och såg Breaking Dawn. Den var faktiskt jätte bra!
 
Imorgon blir det jobb på Cubus igen då, 3 gånger kvar. Och på lördag är det öppet hus i hela gymnasiebyn så då ska jag vara där från 10-14. Vi ska typ sy färdigt det vi inte hann med på temadagen.
 
Här får ni en bild på en jätte fin låda som jag fick av mamma från Fuerteventura. Där i förvarar jag nu en del av mina sytillbehör. Sedan fick jag även en stor toblerone.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR