Why be pretty when you can be gorgeous?

Det har gått ganska bra att jobb idag ändå. I slutet på dagen så kom det en kund som ville ha hjälp med att hitta tärr storlek på jeans och så hittade jag ett par till henne och så gick hon och testade dom, så var det för låg mindja och tajta ben, då hittade jag ett par andra, och dom var för snäva och sen blev det ytterligare två gånger och jag fick desutom ta fram stegen för att jag inte nådde. Haha, det var lite tjorvigt men det känns bra att ha hjälpt henna och att hon tillslut hittade ett par perfekta jeans.
 
Det jag egentligen ville säga med det här var att hon sen sa till kassörskan hur duktig och hjälsam jag hade varit och att hon var jätte nöjd. Så det känns ju jätte bra, man blir så glad!
 
Nu är det iaf äntligen helg igen och veckorna går verkligen jätte snabbt, 6 veckor kvar till jul och jag har bara 5 cubus jobb dagar kvar. Det är ganska lite ändå. Jag ska ta ledigt den sista gången, 21 december för att då ska jag ner till Skellefteå och hjälpa morfar med förberedelserna inför jul.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR