Autumn

Ursäkta min frånvaro men jag har bara inte haft något vettigt att skriva om.. som om jag någonsin har det, haha. Men nu har jag varit ute och fotat så jag har lite bilder jag vill visa er och sen tänkte jag säga att jag har börjat på min kjol nu. Jag håller fortfarande på att rita mönster och så men snart kan jag börja sy tror jag. Och det är bra för att det ska vara färdig om exakt 2 veckor.
 
Jag älskar alla fina färger som är på hösten men jag hatar att det regnar konstant. Seriöst!? Jag blev så lycklig idag när solen tittade fram, men den försvann efter typ 1 timma. 
 
Kolla Uno på bild tre. HAHAHAHAHAHAH!! älsklingen då♥

Super fina bilder!
Vill du göra mig en tjänst? Rösta då på mig i denna tävling http://years.blogg.se/2012/october/finalister-rosta.html#comment (nr 4) blir verkligen jätte glad då och alla får en länk som tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR