Mys helg

Har haft en mysig och bra helg tillsammans med Sanna. Igår var vi på storheden en stund sen gick vi hem till mig och var där en snabbis. Sen bar det av mot stan för att käka gomiddag på Baan Thai. Det var en jätte skum servitris som serverade oss. Asså antingen var hon bara väldigt trött eller hög eller bara konstig. Men men, sen drog vi till coop och köpte mango som vi sedan använde till en fruktsallad och så såg vi på Anastasia. Minns ni den filmen? Ååh, så liten man var när man sist kollade på den.
 
Idag har jag bakat två saker. Kan dock inte säga vad för att det ska bli en överraskning för mina girls som ska komma till mig på lördag. Och vad mys vi kommer ha. Längtar!
 
Nu ska jag ladda ner någon film och sen gruva mig inför skolan imorgon. Vill verkligen inte! Så less på skolan redan nu. Och då har man 243 dagar kvar. Men jag ska ändå försöka ta vara på skoltiden och speciellt det här året för att jag har det väldigt slappt. Och det är nog sista året innan jag blir pansho som jag kommer ha det så här bra.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR