nicenice

Denna dag har typ varit bra. Först hade vi textil ca 3 timmar och sen hade jag ett hål på 2 ½ timma och sedan mentorsmöte i en halvtimma. Under hålet så satt jag och broderade på min lilla påse. Det tar vääääldigt lång tid att fylla i broderiet. Ni kommer få se bild på den när den är färdig.
 
Annars så har jag umgåtts med några från min gamla klass korta stunder. Asså shit vad jag saknar dom! Det känns så konstigt att inte få träffa dom varje dag längre. It's so sad! Men nu börjar jag trivas i min nya klass så det är ju bra. Och vi ska till vallen om ca två veckor och vara där i en dag och natt. Det kommer nog bli ganska nice.
Ögonbilden är sminkningen som jag gjorde igår. Ni kommer få se bättre bilder sen. Jag har inte riktigt tid att fixa till dom just nu.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR