Shopaholic

Ojoj nu har jag beställt en massa grejer. Ett par fake converse platåskor från ebay och sen lite måjs från Nelly, men det var bara rea grejer så det är ju bra. Men det gick på 500kr + skorna. Lägger upp bilder på bloggen sen när jag har fått hem allt :)
 
Annars så har jag bakat idag, dumlemuffins men jag ska stoppa på en frosting snart så då blir dom awesome. Förhoppningsvis iaf. Igår såg jag Inception, har sett den tidigare men jag hängde inte riktigt med då så jag ville se den igen nu och den här gången fattade jag faktiskt allt men slutet var lite knepigt. Jag antar att man får tolka det lite som man vill och göra sitt eget lilla slut. Men den var väldigt bra!
Här får ni en bild på min sötis som jag fotade i början av sommaren men har glömt att lägga upp.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR