Happy Life

Har inte riktigt haft tid att blogga de senaste dagarna. Har kommit hem sent och gått och lagt mig tidigt för att jag har varit så extemt trött. Men nu börjar det faktiskt bli lite bättre. Och man kan ju verkligen inte klaga på att vi är lediga fredag och måndag, så 4 dagars ledighet väntar.
 
Måndag morgon så tappade jag mitt busskort och jag var så jäkla sur hela dagen och trött som in i helvete så den dagen vill jag helst bara radera. dock så har jag lärt mig en läxa, aldrig stoppa busskortet i fickan när man har andra grejer där. Men som tur var så hade någon snäll person lämnat in den så jag fick tillbaka den. Så tacksam!
 
Förra veckan var jag hos Cindy från tisdag till fredag sen for jag hem och på lördag for jag tillbaka igen. Det blev en liten fest i torsdag (!!) och sedan på lördag också och den höll på till typ 6 på morgonen så var ju bakis på måndag också. Happy life! Nej men det var roligt, och har fått bocka av en del grejer på min bucketlist.. haha.
En bild från i lördags. Lägger upp mer bilder imorgon.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR