Söndag

Två dagar kvar till julafton. Helt fucked up alltså! Jag har ingen julkänsla alls även fast jag har bakat pepparkakor och håller faktiskt på att baka lussebullar nu. Men den finns bara inte. Så himla tråkigt! Men det är ju iaf jullov nu och det kan man verkligen inte klaga på, som jag har längtat.
 
Var med min bror, Cindy och hans kompisar på bonsaj i fredags och förra helgen blev det två dagars. Sov inte alls under två nätter så sammanlagt var jag uppe i 62 timmar. Det var nog inte så smart för att jag har fortfarande inte återhämtat mig även fast jag sovit minst 10 timmar varje natt sen dess. Men men, man måste ju få leva också.
 
Ska faktiskt försöka blogga lite mer men grejen är att jag har velat och tänkt blogga dessa dagar som varit men jag har bara inte orkat. Har typ gått och lagt mig nio och även fast jag knappt haft någon skola i veckan så har jag varit as trött. På gymmet har det bara blivit styrka och ingen kondition. Men imorgon ska jag försöka mig på lite kondition och på julafton funderar jag på att fara på ett spinningpass på morgonen.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR