Penguin case

Oj vad skönt det var att bara jobba 4 timmar, 6 till 10, man har jag lixom hela dagen framför sig då. Tänk om man kunde ha det så bra hela tiden. Men imorgon blire några fler timmar.
 
Gick till Actic och bokade tid med en instruktör för att få 5 gratis träningstillfällen. Det blir på söndag vid 14. Sen har jag en hård träningsvecka framför mig. Jag kommer köra styrke och kondition på söndag och sen simning efter det och jag ska simma efter varje pass oavsett vad jag har gjort. NICE!
 
Efter det gick jag hem till mamma en stund för att hämta lite grejer som jag glömt. Hon ligger hemma sjuk i mitt rum och kollar på tv. Och vet ni vad! mitt awesome skal hade kommit och den är så söööt, jag orkar inte!
Pingvin skal - ebay - ca 10kr skulle jag tro



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR