Tack för ALLT

Morfar är här idag och vi har firat mig ännu lite till. Nu har jag haft 3 födelsedagar. haha. Men det är nice! Gjorde min födelsedags tårta igår men den blev dock inte exakt som jag tänkt mig, vi hade ingen grön färg eller philadelphiaost hemma så jag kunde inte göra några löv, men den blev väl bra ändå.
 
Mamma har fått en Samsung Galaxy S3 och jag är måttligt avundsjuk. Jag tycker om min S2a men 3an är ju bättre så då är det klart man hellre har en sån, men så är det ju med allt. Ikväll blir det att mysa framför melodifestivalen. Även fast jag inte direkt tycker om melodifestivalen så är det ju som en tradition att se så det är ju lite smått trevligt ändå.
  • Träningsresa till Turkiet av mamma och Tobbe
  • Presentkort H&M 500kr av morfar
  • 1000kr av morfar
  • Bak bok av Alex
  • Blommor av Tobbe
Tack så mycket för all fina presenter, jag kan inte var nöjdare! Det blev inte mycket paket att öppna men det blev däremot värdefullare innehåll och jag kan inte önska efter något mer. Tack så otroligt mycket fina ni! Och tack än en till Johanna och pappa och Maggie för presenterna jag fick i förväg, de var helt underbara också. Nu är det bara 363 dagar kvar till nästa födelsedag ;)
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR