Tisdag

Gick till Lima idag och snackade med henne och jag ska jobba från 6 på fredag och sedan ska jag få börja jobba på lördagar på Gammelstads Konditori. Hur bra? Sen berättade hon lite om vad mina handledare tyckte om mig och dom har bara sagt bra saker, så det var väldigt roligt att höra.
 
Sedan hade jag en idrottslektion som bestod av lite volleyboll och styrketräning i gymmet. Det har varit en bra träningsdag för mig, har gått över 12000 steg idag. Efter skolan så for jag förbi Rusta och köpte en fin låda att ha mina nagelsaker i, börjar ha så himla mycket nagelgrejer.
 
Men nu pluggar jag för fullt på teorin. Har beställt en kod idag för att kunna få boka proven så förhoppningsvis tar det inte allt för länge innan den kommer. Det stog att det kunde vara lång väntetid för provtider. Men jag hoppas på det bästa. Hade varit awesome att göra proven på lovet.
 
Rusta - 79kr 49kr



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR