Stress

Idag har jag stressat som bara den även fast jag inte behövt göra det. Började med att jag trodde jag skulle bli sen till engelska lektionen men då när jag kommer dit så visar det sig att det inte är någon engelska lektion. Och alla förutom jag visste det, som vanligt. Sen tog jag bussen till pappa för att hämta lite saker jag glömt och sen stressa til bussen. Jag vet inte ens varför jag har stresset hela tiden då jag gått till och från busshållplatserna. Och jag känner mig fortfrande stressad så jag ska nog gå och göra en kopp te och sen kolla på Lost. Sen måste jag ringa gammelstads konditori. Ska nämnligen få praktisera där :) tror det blir jätte kul!
 
Här får ni en bild som jag fotade i förrgår då det var så fint väder. Kommer fler bilder sen.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR