Breakdown

Har haft fullt upp förra veckan så jag har inte haft tid med bloggen. Men i lördags hade vi ju halloween fest på skolan för lågstadiet. Det var ganska kul faktiskt men det blev lite kaos men vi lyckades lösa det på ett bra sätt ändå. Det är skönt att veckan är över och ha allt det där bakom mig. I fredags bröt jag faktiskt ihop för att jag var så stressad och allt som varit under veckan blev för mycket så jag satt på köksgolvet och grät över att det jag bakat inte blev bra, haha. Men det behövdes, jag fick ny energi efteråt så det är nog bra att gråta ut allting ibland.
 
Den här veckan kommer tack och lov inte vara stressig alls, vi har ju lov och jag har ingenting planerat. Känns underbart. Eller på lördag ska jag faktiskt till Western Farm på halloween fest, det kommer nog bli grymt!
Min halloween sminkning i lördags. Hade dock andra kläder på mig.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR