Braces gone

Så skönt det ska bli med lov imorgon. Och sen är det ju faktiskt inte långt kvar alls till sommarlovet. Helt galet egentligen! Jag har dock inte fått något sommarjobb, men jag kanske får någon vecka på cafét jag var på i somras och sen kanske jag får jobba lite inom brorsans företag. Men det gör inte så jäkla mycket om jag inte får något jobb känner jag.
 
På tal om något helt annat så fick jag min tandställning bortplockad igår. Dock så har jag fått en löstagbar tandställning för att inte tänderna ska åka tillbaka till sina gamla platser. Men jag visste typ om det sen innan så det var ingen chock dirket men jag fick ju vara helt utan några timmar och sen komma tillbaka och få den där, och då kändes det lite jobbigt. Det var ju så galet skönt att vara utan. Men ändå skönt att den går att ta bort, man känner sig mer fri eller nå. Har ingen aning om hur länge jag ska ha den men det lär ju visa sig.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR