If you don't work for it, don't wish for it

Hos tandläkaren idag blev min tand nedslipad så att den inte ska skava så mycket men vi har ändå bokat tid för att ta bort den. Kommer säkert få problem med den senare så jag känner att det är lika bra att ta bort den nu när det är gratis och allt.
 
Efter det drog jag och tränade och det var svettigt värre! Men det var härligt. Var slut i musklerna ett ganska bra tag efter och det är lite ovanligt. Smått jobbigt var det för jag orkade typ inte bära något. Men nu är jag i stugan igen och det är med blandade känslor. Det är mysigt här men på ett sätt vill jag ändå vara hemma i stan. Men har iaf lyckats fixa internet till datorn så då har jag det.
 
Det är skönt att bo själv. Jag har ju fått göra det lite då och då under sommaren när mamma och Tobbe varit i stugan. Så då har jag fått sköta om huset. Det är gött att rå om sig själv. Så det är väl lite det jag känner.. att jag kaske vill vara hemma nu för att det är dom sista dagarna det går, sen börjar dom jobba igen. Menmen.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR