Islatte

Igår blev det att måla huset här hemma. Blev bara ca 4 timmar men det kändes som att jag målat en hel dag. Fast det var ju typ hela min dag för jag vaknade ganska sent. Sen på kvällen var jag med Elin en stund.
 
Idag har jag varit med Sanna på stan. Vi fikade en stund och sen köpte jag mig äntligen ett smycke på Fritz Olsson.. 1 ½ år senare. Fick ju presentkort där i 18-års present och jag har varit och kollat några gånger men aldrig riktigt bestämt mig för något. Men kände att det var dags så då slog jag till och jag är jätte nöjd.
 
Måste bara berätta en till sak som jag gjorde idag. Utmanade mig sjäv att göra 1 000 squats! Och jag klarade det, helt galet! Tog ca 40 min och efteråt var det svårt att gå, speciellt att böja sig ner och sedan ta sig upp igen. haha! Imorgon kommer jag dock inte kunna gå. Men det är mysigt. Sen var det ju inte 1 000 "vanliga" squats, utan det var 10 olika typer, så man gjorde 100 av varje och så vilade man en liten stund mellan men typ bara 30 sek - 1 min max. Tycker ni borde testa det också. Klicka här för att komma till videon om ni är intresserade.
Klänningen jag har på mig vågade jag äntligen ha på mig idag. Den har hängt i garderoben i snart två år. Jag har bara inte vågat för den är ju lite speciell om man säger så. Sen var jag ju smart att ställa mig i sprickan på spegeln så man blir bredare.. höhö.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR