Merry Christmas

Hade en ganska bra och mysig julafton igår. Jag började dagen med ett härligt spinningpass. Sedan blev det gröt till lunch med skinka till det. Cindy och Alex kom strax efter det. Väldigt roligt faktiskt att få fira julen med en av sina närmaste vänner. Efter middagen kom tomten på besök och gav oss alla var sin julklapp. Lilla Wiggo tyckte såklart om det väldigt mycket. Resten av kvällen spelade jag lite sims och umgicks med folket också så klart.
 
Imorgon ska jag förbi pappa en stund och få julklappar där. Så än är det inte slut.
 
Är absolut nöjd med alla presenter jag fick! Tack så hjärtligt! ♥ 
- Receptbok (utan gluten, mjölk och socker) av mamma och Tobbe
- Praliner av morfar
- Träningsleggings av mamma och Tobbe
- Bagagevåg av mamma och Tobbe
- Shotglas av Cindy
- Presentkort Stadium av Tobbe
- Presentkort gina tricot av morfar
- Presentkort H&M av mamma och Tobbe
- Pengar av morfar
- Nåldyna av mamma och Tobbe
- Peplumtopp av mamma och Tobbe
- Solros av Cindy
- Klocka av Christopher och Wiggo
- Saxar av mamma och Tobbe
- Tröjvikare av Christopher och Wiggo
+ The Sims 4 av mamma (nerladdad version, därav kunde jag inte få med det på bild.. såklart)
UPDATE: En Ben & Jerry's fick jag ju också!♥
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR