Lugn helg

Har verkligen inte gjort mycket i helgen men det har varit ganska skönt. Igår var jag till storheden en sväng med pappa och Maggie och fikade. Sen såg jag mello på kvällen men jag belv less jäkligt snabbt så jag såg inte hela, gick ist och såg Pretty Little Liars och käka popcorn. Gött!
 
Idag ska jag fara till mamma och så ska jag ta en fika med Robin på stan och efter det tänkte jag dra till gymmet en stund och springa en mil. Galet länge sedan jag sprang så långt. Har ju bara hållt på med intervaller på senaste tiden. Så vi får se hur det går. Men när jag sprang stadsmaran för två år sedan så tog jag den på 1h och 9min så jag tänkte försöka springa nu på 1h 5min och sen när stadsmaran är i maj eller när den nu är, ska jag springa på under en timma, då är jag nöjd.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR