Sleepy

I tisdags var jag och Cindy på boxning och det var så galet roligt den här gången också. Vi har ju varit tvugna att avboka två veckor i rad nu så det var på tiden att vi inte gjorde det idag. Tränade sammanlagt i tre timmar. Asså hela dagen på tisdag var jag jätte lätt irriterad och var bara less på allt och sen när jag kom hem vid nio efter träningen så var jag så galet glad och livet kändes underbart. Det är helt otroligt vad träning kan göra med en. Och i veckan har jag kommit igång med konditionsträningen också så det känns väldigt bra.
 
Gick hem tidigare från skolan idag för att jag var så trött. Höll till och med på att somna på bussen hem. Men nu har jag tagit en liten powernap så att jag ska kunna göra lite läxa och sen tänkte jag att det blir en tidig kväll. Sov hos Robin igår och vi var vakna liiiite för länge så jag har bara sova tre timmar inatt. Och nätterna innan har jag inte heller sovit så bra. Det ska bli gött med helg imorgon och den här helgen ska jag nog fösöka sova en del, har inte riktigt blivit så. Så det har blivit som en ond cirkel, på vardagarna sover man lite för att man måste gå upp tidigt och på helgerna är man ute och har kul och somnar sent så man sover dåligt. No good!
Käkade med Cindy och Elin på Friends igår. Så jäkla gott det var och jag var mätt i väldigt många timmar efter det.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR