Vintern kom ju tillslut ändå

Jag och Cindy var på två roliga pass i torsdags, Body Combat och Boxning. Fick sån jäkla energi efteråt och livet kändes helt underbart. Lär ju ha fått en hel del endorfiner. Och eftersom det var så kul så ska vi gå på det på tisdag också. Boxning fattar man ju vad det är men Body Combat är typ kampsport så man gör lite sparkar och även slag och så. 
 
I helgen har jag umgåtts med en massa folk, bla Robin, Cindy och Alex. Det har varit väldigt roligt men jag är galet trött just nu. Och jag måste sätta igång med en engelska uppgift nu. Skjut mig. Nej men det känns lite jobbigt. 
 
Har faktiskt tränat idag bara för att jag kände för det. Jag och Cindy skulle egentligen till gymmet men det var fan -30 så vi sket i det men då körde jag lite hemma träning ist. Det funkar ju det med.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR