Let's do this!

Ursäkta min frånvaro men har varit i stugan i några dagar och i måndags var jag i Skellefteå och hälsade på min morfar. Igår hade jag tänkt blogga men det blev aldrig av någon anledning. Men nu!
 
Igår gick jag en promenad på dagen med Elin. Tror det blev ca 7-8km sen på kvällen drog vi och köttade ben. Så underbart härligt och roligt! Tror det var 3 veckor sedan jag körde ben på gymmet. Skrev ett tränings- och kost schema till mig själv igår som jag ska försöka hålla så länge som möjligt. Ska bla ha bara en dag där jag får äta och dricka exakt vad jag vill, resten av dagarna ska vara clean ätande, sedan ska jag börja ta mer promenader och stretcha efter varje styrkepass osv. ska verkligen försöka fixa detta! Var inte så lätt igår när jag såg glasspapper i papperskorgen, guud vad sugen jag var på pinnglass!
Quron med kryddiga stekta sparris och broccoli. SÅ GOTT!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR