Söndag

Denna långhelg har varit otroligt händelselös bortsett från en liten tripp till bion i fredags med Elin. Det var helgens höjdpunkt! Jag har bara inte orkat göra någonting. Jag har velat men inte orkat. Så kan det ju vara ibland. Men annars så har veckan varit fylld med träning och promenader. Gick bl.a. hem från stan till gammelstad i torsdags vilket är nästan 9km. Så det var la gött!
 
Har börjat kolla på en ny serie, Star-Crossed. Varför jag upptäckte den var egentligen bara för att jag skulle kolla vad tredje boken av Stracrossed serien som jag läst tidigare hette. Dom hör inte ihop på något sätt. Men böckerna är riktigt bra och jag har väntat väldigt länge nu på sista och tredje boken men ska gå och låna den imorgon. Har börjat komma igång bra med läsningen nu. Under den här veckan har jag läst en bok som heter Såld, läste den för ca 1-2 år sen men ville läsa om den för den är så otroligt bra men väldigt hemsk. Det är en sann bok om en tjej som ofrivilligt blir prostituerad. 
 
Och om serien jag började se då.. den är väldigt bra och jag kan knappt slita mig från den. Började även se Game of Thrones tidigare i veckan men den har inte riktigt fastnat än. Men tydligen är den lite som PLL, att första säsongen är halvbra och sen blir den väldigt bra. Så jag ska väl forstätta så får vi se vad som händer. Tycker dock dom har lite för mycket blod och äckliga grejer och så knullar dom ju tjejerna som om dom vore horor. Inge mysighet där inte!
Finn ett fel
Nej men något ser annrolunda ut eller hur?
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR