Love and Truth

Denna vecka har varit den jobbigaste på länge. Jag har varit så nära tröskeln att fall ner.. skojar inte! Det har inte varit särskilt mycket att göra egentligen men det är bara det att allt man ska göra och i textilen känner jag att jag hamnar mer och mer efter och allt lägger sig på hög och jag vet inte vad. Så jag har verkligen varit upp och ner i veckan. Mest nere. Men det är bättre nu och jag har fått en hel del sömn i helgen och inte klagar man på att det är lov till veckan, kunde inte komma någon bättre tid. Men har ju en del grejer att göra inom skolan men ska försöka att inte stressa upp mig för det och bara göra det i lugn takt så ska jag nog vara normal till skolan börjar om igen. 
 
Har ingenting direkt planerat inför veckan men någon dag ska jag till Cindy och sova över och så ska vi göra sushi, sen ska vi tjejer försöka ta någon grilldag någon dag och sen har jag väl inget mer planerat. En mysig tjejkväll med skitsnack, filmtittande och godsaker skulle också vara en bra grej att göra. Träna måste jag också göra.. hehe.
Dessa två tatueringar ska jag försöka göra inom en snar framtid. Den bakom örat står för LOVE och den på handleden för TRUTH. Det är två saker jag alltid kommer stå för så jag lär ju inte ångra dom. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR