a lot of talk

Tog en promenad med mamma och Tobbe igår på kvällen. Har varit så lat i helgen. Dock så fick jag ont i mitt högra knä och det sitter fortfarande i så det känns inte så jäkla bra. Men jag hoppas det går till sig snart.
 
Idag hade vi nationella i engelska på morgonen, reading och listening och fyfan vad dåligt det gick! Speciellt på listening. Men jag gjorde mitt bästa och mer kan jag inte göra så vi får väl se vad resultatet blir. Efter det drog jag till gymmet och köttade rumpa, sedan tillbaka till skolan för att ha svenska. Sen var jag tvungen att stanna över en stund för att göra mönsterkonstruktion men det gick snabbt så starx efter det gick jag på ett spinningpass som var helt underbart som helst.. efteråt alltså! Man känner sig så fräsch efter man har kört spinning och sen såklart duschat, inte innan duschen nej fyfan.
 
Tröck i mig mat när jag kom hem och blev hungrig igen strax efter det så jag ska väl gå och ta mig något snart. Men bakade kolakakor efter middagen som jag ska ta med till skolan på onsdag. Lite smått jobbigt äre ju att baka så ofta till skolan men nu är det ju snart slut på det. Skönt! Sen kan jag inte ens smaka kakorna jag gjorde idag för att jag käkar inte gluten längre.. men det går väldigt bra. Har gjort det i en vecka nu och det har funkat bra. Ska testa i minst 1 månad men ska försöka i 3 för att det är ju då man ser de riktiga resultaten. Men jag tror faktiskt att jag redan nu känner mig smått piggare och mår lite bättre än vanligt, min mage är dessutom mycket lugnare. Gött!
 
Fick hem min fisheye lins till mobilen här om dagen. Kostade typ 30kr från ebay så jag förväntade mig inte så mycket men ni ser ju resultatet i bilderna ovan, inget att klaga på.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR