Fitnessguru

Var lite stygg idag och sket i svenskan och engelskan. Men kände att jag kunde göra det, har haft bra närvaro på sista tiden och så kunde jag göra det vi ska göra på svenskan hemma. Så drog och tränade och efter det svängde jag förbi ica på hemvägen för att hämta ett paket jag beställt förra veckan från fitnessguru. Happy life!
Proteinpulver Chocolate Hazelnut - 159kr | Shaker - 99kr | Fitnessnudlar - 29kr | Proteinbar - 29kr
 
Smakade proteinpulvret nästan direkt jag kom hem och det var verkligen ingenting att kaga på. Smakade gott och blir man sötsugen känner jag att detta kommer hjälpa nå grymt. Proteinbaren blev jag dock lite besviken på, trodde den skulle vara godare än den var delvis pga priset, men den är ju inte äcklig. Men köper hellre en billigare bar om jag ska ha en. Nudlarna hade jag tänkt smaka till helgen men tror väl inte att dom kommer smaka något speciellt, det innehåller ju som ingenting. Men ville bara testa. 
Shakern består av tre delar man kan skruva ihop lite som man vill. Bottendelen kan man ha tex sitt proteinpulver i och den andra delen är för tabletter och sånt. Många som tränar käkar ju kanske kosttillskott som Omgea 3 osv så då är det ju nice att kunna ha dom där också. Man kan ta ut den där avkildsgrejen i den så då kan man ju ha sitt proteinpulver där i också om man vill. Man kan ju även ta bort båda delarna och bara använda själva shakern om man har ont om plats. As bra shaker iaf! Den har ju till och med en hängare så man kan hänga fast den i väskan om man vill.
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR