Last Day

Denna vecka har verkligen inte varit bra alls. Har varit så lätt irriterad och sur. Vilket ledde till att jag sket i att blogga en dag då jag egentligen tänkt göra det, men men. 
 
Idag hade jag min sista dag på praktiken. Skönt! Men det kändes lite konstigt när jag åkte där ifrån. Liksom jag kommer aldrig mer komma tillbaka dit. Weird. Jag har ju ändå tyckt om att vara där, eller det har varit lite både och. I början tyckte jag det var väldigt jobbigt, jag kände alldeles för hög press på mig själv och kände mig inte bra nog. Men så tog jag ett snack med min mentor och då pratade hon med min handledare och då löste sig allt. Så det har ju känts mycket bättre de sista gångerna.
 
Annars så håller jag fortfarande på att träna flitigt. 6 gånger i veckan är det nu. Men jag funderar på att ta ner det till 5 gånger för att jag känner ibland att jag inte riktigt hinner återhämta mig. Men vi får se, ska köra på ett tag till och se vad som händer.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR