Tja!

Det har varit väldigt dött här på sistone. Det har hänt flera dagar att jag tänkt blogga men så orkar jag inte eller så hinner jag inte. Jag har börjat jobba över en del på skolan med kollektionen och efter det drar jag och tränar så jag har inte så många timmar över när jag kommer hem och då sitter jag och kollar inspirations bilder på kläder eller grejer jag ska köpa till min kollektion. Ser också väldigt mycket serier så bloggen hamnar åt sidan.
 
Men nu är det lov och det känns underbart skönt! Väldigt behövligt. I fredags for jag till Cindy och Alex på kvällen. Vi gjorde en sidecut på mig och jag blir bara mer nöjd för varje minut som går. Men till en början så kände jag "vad fan har jag gjort?!" Men det känns bra nu.
 
Har varit på Ohlssons och köpt lite tyg. De två glansiga köpte jag bara för att det var enorm rea på dom. Kommer säkert på något snart som jag kan göra med dom. Skinntyget tänkte jag ha till min kollektion och pälstyget är till kappan som vi ska börja på efter lovet. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR