My weekend

Tänkte berätta lite om min helg. I lördags kom Sanna, Moa och Elin till mig för en sleepover. Det var väldigt mysigt. Vi käkade tacos och marängsviss och snackade massa. Vi spelade lite spel också, bl.a charader, haha! Men jag har lyckas vända tillbaka dygnet nu så jag var så galet trött redan vid 21 tiden så jag slocknade vid 24 medans dom satt och snackade. När vi alla hade vaknat så käkade vi och sen gick vi ut på en promenix i det fina vädret. När vi kom tillbaka så började vi fixa med lunchen. Det blev mina hemmagjorda minipizzor. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det men det är cognacsmedwurst på nachos och så stoppar man lite ketchup och ost på och så in i ugnen. DELICIOUS!
 
Over all.. en väldigt bra helg!
Var på min första praktikdag på Björkskataskolan i torsdags. Det gick bra. Men fick mest bara stå där för att 7:orna hade en stor genomgång om vars allt finns osv. Sen fick jag fylla på massa broderitrådar som ni ser här ovanför. På fredagen fick jag fortsätta på ett projekt som textilläraren börjat med. 9:orna har fått brodera något valfritt på en stor duk och så har jag fått klippa ut allt och sedan börja sy ihop som ett lapptäcke. Det ska sedan hängas upp i skolan.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR