Onsdag

Skolan rullar på och veckorna bara flyger förbi. Eller det är både och. Kollar man tillbaka så har vi bara gått 4 veckor i skolan men det känns som det dubbla. Men samtidigt så känner man ba oj är det redan torsdag igen, vilket betyder praktikdag. Det går iaf bra med skolan nu. Den känns inte lika tung som den gjorde i början.
 
Men en grej som känns lite smått tung är att jag har ytterligare 2 dagar till jag inte för äta sötsaker för mina så kallad vänner gick in och gillade min bild på instagram där det stog 1 gilla = 1 dag utan sötsaker. Jag har klarat mig bra i 15 dagar och hade bara en dag kvar så jag berättade det imorse och då går dom såklart in och gillar så att jag får ytterligare två dagar. Tack! Alltså just precis nu är jag inte sugen alls men det brukar komma efter middagen. Då vill jag gärna ha någon sötsak och inte blir det bättre av att pappa tar fram glass och äter. #Plågas
 
Hämtade ut detta paket idag. Som jag har längtat!
Vad som finns i det får ni se imorgon!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR