Scary!

Igår natt så sov jag inte en enda sekund. Vet inte riktigt varför men jag kunde bara inte somna. Så vid 4-tiden gick jag upp och gjorde te och så satt jag med mobilen ett bra tag. Har blivit väldigt förkyld så det är iaf en av anledningarna till varför jag inte kunde somna. Det var jävligt drygt! Gick iaf till skolan och gjorde det jag skulle. Inatt kunde jag tack och lov sova men har varit väldigt seg i huvudet.
 
Från en sak till en annan.. jag piercade min navel idag. Är så nöjd. Dock var det väldigt obehagligt när jag skulle rengöra den senare när jag kom hem. Det gick jätte bra under tiden jag rengjorde men strax efter så känner jag bara hur varm och yr jag börja må, mådde även illa så jag gick till toaletten och på vägen dit blir det svårare och svårare att hålla sig uppe. När jag väl var framme så rasar jag som ihop och så låg jag på golvet ett bra tag. Hade jag inte hunnit sätta mig så hade jag nog svimmat tror jag för precis innan jag som "föll" ihop så kändes det som att ögonen snurrade runt några varv. As läskigt! Fyfan. Så nu gruvar jag mig lite inför nästa rengöring.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR