Små Fötter

För det mesta tycker jag om att ha små fötter. Det ser som lite finare och gulligare ut. Men när det kommer till att köpa skor då är det fan inte lätt. Högklackat går bara att köpa från kinasidor vilket kan vara svårt när det inte går att prova dom innan och sedan luktar dom galet mycket plast. Det luktar lixom alldeles för mycket.
 
Och som idag, jag har kollat runt lite på internet efter sneakers med kilklack och det finns inte i barnstorlekar såklart. Vilket man kan förstå. Men så finns ju jag som har storlek 34/35 och är 19år. Då får ju jag helt enkelt skita i det. Synd! Men har även kollat på Nike Air och dom finns faktiskt i barnstorlekar men samtidigt vet jag inte om jag vill ha sånna för att i princip alla har dom. Men dom är galet snygga det är dom!
 
Jag insåg idag att jag är nog en tjej som trivs bäst i träningskläder. Jag känner mig oftast obekävm när jag har jeans och en tröja men alltid när jag har träningskläder så känns det bra och jag känner mig bekväm. Därför började jag fundera på att köpa ett par dyrare skor, tex nike air max just för att dom har en liten platå och är träningsskor, även sneaker med kilklack är ju det så hade gärna haft ett par sånna för då kommer man upp en del men kan fortfarande ha träningskläder på sig. Ser ju bara galet ut om man skulle ha fina klackar till träningskläder. Det funkar ju inte!
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR