Liten update

Tja det var inte igår! Och april har det hunnit bli. Helt otroligt vad tiden går fort.
 
Vad händer? Jo, just nu har jag påsklov. Otroligt skönt måste jag säga. Men detta är också mitt sista lov ever. Lite skrämmande faktiskt. Men idag har jag iaf skickat in jobbansökningar till massa olika så att jag inte blir arbetslös efter studenten. Vore inte bra alls. Jag har sökt lite överallt, Norge, Gotland, Luleå osv. Helst vill jag väl få ett jobb i Norge men på Gotland vore inte helt fel det heller.
 
Annars i veckan så har jag umgåtts med Sanna mer än vanligt. Har även varit med Cindy en dag. Utöver det har jag även tränat, spelat sims och bara chillat.
 
De tidgare veckorna har det inte hänt särskilt mycket på heller. Det är mycket att göra i skolan. Och mer blir det. Vi har modevisning om drygt en månad och det är en hel del som jag måste göra klart tills dess och jag kommer nog tyvärr inte hinna klart mina underkläder. Men det är inte hela världen för jag skulle nog ändå inte ha visat dom. Jag själv skulle inte vilja gå med dom och jag tror inte jag har någon kompis som skulle det heller.
Denna smoothiebowl åt jag för ett par dagar sedan Otroligt gott måste jag säga!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR