Studenten närmar sig

Nu är det bara 8 veckor kvar till studenten. Jag kan inte längta mer! Det ska bli så himla skönt att äntligen vara klar med skolan. Men det ska bli speciellt skönt om jag får flytta här ifrån. Ingenting är säkert, jag har inte fått något jobb än så det kan mycket väl bli så att jag får vara kvar ett tag till. Men så småningom ska jag väl ta mig här ifrån. Jag har ju några backup-planer iaf.. typ.
 
Vad händer här och nu då? Denna helg har varit lugn, som dom flesta egentligen. Den började med att mamma bjöd mig på middag på Clarion. Jag tog en hamburgare som för övrigt var sjukt god! Tyvärr var inte mamma lika nöjd med sin mat. Igår tog jag en långpromenad med Sanna för att sedan dra till storheden tillsammans. Det var trevligt men gu så trötta vi blev av att gå så mycket.
 
Idag har det inte hänt mycket alls. Jag har börjat kolla på OC igen. ÄLSKAR den serien!! Men jag har även sytt på pärlor på en topp under tiden. Så lite nytta har jag väl gjort.
 
Träningen i veckan har det inte hänt mycket med. Jag drog på mig en förkylning i början av veckan för att jag var dum nog att gå hem i snö/regn efter jag varit på spinning så jag blev helt nerkyld. Dagen efter small det. Så jag har kurerat mig hela veckan. Möjligtvist inte nödvändigt men jag har bara inte idas. Det är inte roligt att träna när man är förkyld för man är oftsas så svag då.
Min shopping från igår.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR