Åttonde augusti tvåtusenfemton

Veckan på telia gick bra. Men det är väldigt skönt att vara ledig nu och speciellt att veta att jag verkligen är ledig i 3 veckor. På måndag ska jag till arbetsförmedlingen så då får vi se om jag får hjälp med jobbsökandet. Kanske har jag ett jobb när jag kommer hem, kanske inte. Men jag ska försöka njuta nu av denna ledighet!
 
Idag hade jag ett RPM pass på morgonen. Det gick väl bra men jag var så galet trött i benen så det var väldigt jobbigt. Jag har ju inte låtit dom vila alls denna vecka. Körde intervaller på löpbandet i tisdags, sen hade jag ett 50 min RPM pass på onsdagen, på torsdag körde jag 30 min RPM och igår sprang jag så det är inte konsigt att dom sa till idag. Men jag "bygger upp" inför dessa 2 veckor som jag kommer att vara borta och inte ha tillgång till gymmet.
 
Veckan jag är i Stockhom ska jag iaf försöka få in 2 RPM pass så jag håller det färskt i minnet. Sen tänkte jag kanske ta en löprunda när jag är i Paris bara för att hålla konditionen uppe.
 
Annars idag så har jag bakat tunnbröd till mig själv för att vi ska käka surströmming imorgon och det fanns inte att köpa glutenfritt så då tog jag det i egna händer. Jag bakade faktiskt ett bröd igår också men det är mer som frallor. Lite väl sälta blev dom men ändå goda.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR