20 år

Japp då var jag 20 år! Åldersnoja på hög nivå! Speciellt när man tänker att det bara är halvvägs till 40.. MEN mycket hinner väl hända innan dess antar jag.
 
Hade en helt okej utgång i fredags. Den var lite tråkig. Men på lördagen hade jag det mysigt (min födelsedag). Gjorde min tårta, gick på systemet, käkade mat på O'Learys och sen på kvällen kom Moa & Emil, Sanna, Elin och Cindy till mig. Vi snackade, käkade gott och bara hade det mys.
 
I söndags drog jag vidare till pappa och fick resten av presenterna. Ska även vara här en vecka framåt. Men OMG vad jag är nöjd med årets presenter! Av allihop. Kunde inte bli så mycket bättre. Sen har jag ju även kvar från morfar. Han kunde inte komma i helgen pga snökaoset som har varit så han ska komma antingen nu till helgen eller nästa.
 
Här har ni iaf allt jag fått♥:
  • Rose Jam duschtvål och schampokaka - av Elin
  • Hot Toddy duschtvål och schampokaka - av Sanna
  • Cupcake ansiktsmask - av Cindy
  • Träningslinne - av Moa
  • 9 to 5 ansiktsrengöring, handkräm och Black Stockings bronzerlotion - av mamma
  • Schampokaka och fotskrubb - av pappa
  • Stadium 500kr - av faster
  • Ticket - 4500kr - av mamma, Tobbe, pappa och Maggie
  • Städkit - av Maggie (fick inte med på bilden för den var lite för stor.)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR