Gott Nytt År!

Min nyårsafton var helt okej. Vi började med att spela lite spel, åt och drack. Vid elva for vi in till stan för att kolla på fyrverkerierna och efter det drog vi vidare till Marquise. Lite smått besviken måste jag faktiskt säga att jag är. Jag hade inga direkt förväntningar förutom att det skulle vare mer fyrverkerier än vad det var. Tyvärr var jag inte så taggad heller, vet inte varför. Lite tråkigt. Men men, vi ska gå ut i helgen igen så jag hoppas på en bättre kväll då. 
 
Mitt nyårslöfte jag hade under året som varit var att inte äta köpes pizza och hamburgare och det klarade jag! Känns bra måste jag säga. Löftet för i år är att börja dricka mer vatten. Jag skulle kunna sätta högre mål kanske men jag vill känna att jag verkligen kan klara det. Och att dricka mer vatten borde jag klara av. Men det kan vara svårt det också.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR