Stockholm

Kom hem från Stockholm igår. Väldigt tråkigt att lämna faktiskt. Jag skulle lätt kunna tänka mig att bo där. Och det var så roligt att få träffa Johanna igen. Saknar henne redan♥
 
Vi var ut i lördags i Märsta. Det var en vädligt bra och rolig kväll. Tyvärr har minnet av hur rolig kvällen var förstörts lite av en grej som hände. Otroligt synd!
 
Dagen efter så var tanken att jag och Johanna skulle gå på stan men jag fick göra det själv. Johanna var lite för bakis, haha. Men det gjorde absolut ingenting, det var väldigt skönt att få gå omkring själv. Och det var skönt att det gick så bra också och att jag hittade och allt möjlig. Dock hade jag lite otur på vägen hem. 3-4 hållplatser innan den jag skulle av på var alla tvugna att gå ur tåget för att det kunde inte fortsätta för att det hade hänt något på hållplatsen längre fram. Jaha, så då fick vi gå ut och vänta på en ersättningsbuss.. som kom hur långt efter som helst. Jag vet inte hur länge jag stog ute och frös men det var över en halvtimme, lätt. Men tillslut kom jag mig hem igen. Och såklart när alla var ombord på bussen och den hade börjat köra så meddelar dom att tågen har börjat köra igen.. drygt.
 
Jag har iaf haft en jätte bra vecka i Stockholm och hade gärna stannat lite längre! Här under har ni bilder på vad jag köpt. Det är inte så mycket men lite grann iaf.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR