Mycket har hänt

Halloj! Long time no see. Det går bara sämre och sämre med denna blogg. Jag har bara ingen lust att blogga typ. Men nu ska jag försöka göra några inlägg. Jag åker dessutom till Paris om ca 3 veckor så efter det kommer jag nog ha massor med bilder att visa!
 
Veckan innan Paris åker jag ner till Stockholm och hälsar på min saknade syster. Då ska jag även träffa en kompis från förr. Vi umgicks mycket när vi var små men sedan flyttade hennes familj ner till Stockholm och då har vi inte setts särskilt ofta. Nu tror jag att det är typ 5-7 år sedan vi sågs! Så det ska bli riktigt roligt att catcha up med henne.
 
Sist jag skrev var det bara en vecka kvar till studenten. Nu är ju den obviously över men ville bara säga att det var en riktigt bra dag. Hade super kul och jag fick till och med ett stipendium av skolan. Blev nästan gråtfärdig när dom ropade ut mitt namn. Det var galet!
 
Dagen efter hoppade jag på flyget ner till Stockholm för att gå en grundkurs i RPM under helgen. Sjukt intensivt och jag var helt död på måndagen efter den helgen. Både fysiskt och psykiskt fungerade jag inte. Blir ju så när man tränar två hela dagar utan nästan någon mat. Man tröck en bar här och där, mer hann man inte. Men det var kul.
 
Veckan efter det började mitt jobb på 4 veckor som lokalvårdare. Städade bland annat LKAB:s huvudkontor och jag måste bara säga att receptionisten där ♥ underbar människa och så otroligt positiv hela tiden. Ska fara dit till hösten någon gång och hälsa på henne.
 
Under dessa veckor hann jag även börja teama med Alexandra och ha mitt första egna RPM pass. Det är så galet roligt! Jag känner verkligen att detta passar mig så just nu är jag inne på att plugga till PT när jag väl känner mig redo för plugget igen. Men vi får väl se, jag ändrar mina planer hela tiden.
 
Efter mina 4 veckor iaf så har jag även fått extrajobba inom patrullen. Då åker man runt till olika ställen ist för att bara ha en fast städplats. Tyckte faktiskt om det lite bättre för då får man ganska mycket körtid och det är inte helt fel att få pengar för att köra bil.
 
I veckan fick jag äntligen fara till stugan och bara ta det lugnt. Otroligt härligt. Men på måndag börjar jag jobba igen men då ska jag jobba i receptionen på Telia. En vecka blir det sen sticker jag till Stockholm! Längtaaar.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR