Tyvärr

Antagningsprovet gick ju inte direkt som förväntat. Jag klarade inte styrketestet så det blir inget GMU för mig. Iaf inte inom den närmsta framtiden. Skit tråkigt! Först kände jag liksom att jag tydligen var för svag. Men snackade om det med en annan liten tjej som jag träffade där och hon sa att det testet är orättvist för korta tjejer. Vilket jag nu också har insett för jag fick inte användning av bena mycket alls. Jag lyfte min egen vikt men det var inte tillräckligt.
 
Men annars så har denna korta vistelse i Stockholm varit bra. Fick äta massa hotell mat och träffa en bra och härlig person, pröva på en till sida av Stockholms uteliv som för övrigt blev hyfsat lyckad, ätit glass, fått en blåsa under foten för att jag gått så mycket och träffat Johanna för andra gången det här året, vilket är ovanligt och en tredje gång lär det bli också.
 
Men sömnen har fått lida en hel del den här veckan. Det blev en sen utekväll i fredags och fick bara en timmes sömn. Dagarna innan det har också varit sömnlösa pga nervositeten och en natt på tåg. Sov ju även på tåg i natt men det kändes som att jag sov väldigt bra. Somnade redan kl 9 och vaknade 06.30. Så jag fick ju iaf 9 timmars sömn. Men är galet trött idag! Så det lär bli en tidig kväll även denna kväll.
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR