Energi x1000

Alltså jag har så galet med energi just nu!! Drack en PWO mittemelllan två RPM pass och nu kan jag typ inte sitta still. Så blir det för en som inte är van varken PWO eller koffein. Kommer fan inte kunna somna, hehe. Men det är nice ändå att vara så här. Man presterar så jävla mycket bättre! 
 
När det gäller träningen just nu så kör jag väldigt mycket kondition i from av RPM och löpning, både långdistans och intervaller. Men jag kör även såklart styrketräning! Den vill jag inte lägga av med, nono. Hur som helst, det går skitbra, jag har redan nu fått upp kondition rejält. Man måste ju vara på topp till grundutbildningen som är 13-14 juni. Kommer bli gryyyymt!! 
 
Gällande skolan då så har jag börjat sy på en studentklänning. Den kommer vara uppdelad i tre delar, en tajt klänning, en kort cirkelkjol och en lång kjol. Klänningen kommer jag bära hela dagen och kvällen, den ända skillnaden blir att på dagen kommer jag bära långkjolen och på kvällen den korta. Smart va? ;)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR