Tjugoförsta december tvåtusentolv

Jag har lagat köttbullar och bakat biskvier ända sen elva idag, blev färdig vid fyra tiden. Biskvierna tog upp den mesta tiden, tre timmar tog det men det som egentligen tar mest tid är när man ska he på smörkrämen och få dom fint toppade och så där. Och det var as kul och doppa dom i choklad sen, väldigt kladdigt men kul.
Jag har dock inte smakat dom än men jag ska göra det efter maten eller senare ikväll, vi får se. Men köttbullarna har jag smakat och dom blev jätte goda.
 
Snart kommer Sanna hit och då ska vi gå och kolla på Moas julshow i konståkning, blir säkert awesome. Sen imorgon tar jag bussen till Skellefteå och far och handlar med morfar inför julen. Sedan på kvällen ska jag baka apelsintryfflar, dom har jag gjort tidigare och dom blev jätte goda. Här har ni recept på dom.
 
På tal om något helt annat så bytte jag design igår och jag älskar den. Så enkel och fin. 
Mina naglar som jag gjorde för några dagar sedan.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR